Kalendarz firmowy – idealny prezent dla pracowników i kontrahentów

Co roku w grudniu drukarnie przeżywają prawdziwe oblężenie. Mnóstwo przedsiębiorców decyduje się w tym czasie na produkcję kalendarzy firmowych. Ta forma promocji, niezależnie od rozwoju nowoczesnych technologii, nadal jest popularna i chętnie wykorzystywana.

Zawsze tam, gdzie on

On, czyli klient. Kalendarze książkowe to jeden z bardziej praktycznych formatów. Owszem, wiele osób zapisuje najważniejsze informacje w telefonach czy kalendarzach komputerowych, ale są i tacy, którzy doceniają tradycyjne rozwiązania. Kalendarz książkowy doskonale sprawdzi się podczas spotkań, do szybkich notatek i zapisywania najważniejszych kwestii. Chociaż ten rodzaj kalendarza jest zdecydowanie najdroższy, podkreśla on prestiż firmy i stanowi idealny materiał promocyjny. Na okładce kalendarza wystarczy dodać logo przedsiębiorstwa, a będzie ono towarzyszyło pracownikom i kontrahentom na co dzień.

Na ścianę i biurko

Zdecydowanie popularniejsze i niezwykle chętnie wykorzystywane w biurach są kalendarze naścienne lub te, które można ustawić na biurku. Na stronie https://chroma.pl/pl można znaleźć kilka różnych rodzajów kalendarzy na ścianę. Każdy z nich pozwala na umieszczenie dowolnej grafiki czy napisu. Zarówno kalendarze trójdzielne, jak te listwowane czy spiralowane sprawdzą się w siedzibie każdej firmy. Warto zastosować w nich praktyczne okienko na datę. W przypadku kalendarzy ściennych i biurkowych projekt graficzny ma ogromne znaczenie. Musi on nawiązywać do specyfiki działalności danej firmy, a jednocześnie być przyjemny dla oka.

Co roku zarówno pracownicy, jak i kontrahenci czekają na nowe kalendarze. Jest to już swego rodzaju biznesowa tradycja. Ciekawy i oryginalny będzie chętnie wykorzystywany. Mimo tego, że kalendarz ma być też materiałem promocyjnym, nie można przesadzić, umieszczając na nim ogromne logo. Wszystko powinno być zaprojektowane z umiarem i w przystępnej formie.

Kalendarze firmowe nigdy nie wyjdą z mody i warto ten fakt wykorzystać. Za stosunkowo niewielkie pieniądze można skutecznie popularyzować wizerunek firmy i sprawić innym drobny, ale niezwykle praktyczny prezent.