Tradycyjne formy reklamy powoli odchodzą do lamusa. Obecnie aby liczyć się na rynku trzeba pomyśleć o skutecznej reklamie w w internecie. Jak zatem promować firmę w sieci? Celem każdego przedsiębiorcy jest maksymalizacja uzyskiwanych przychodów z prowadzonej działalności. W dobie dużej konkurencji możliwe jest to wyłącznie poprzez oferowanie konkurencyjnych cen oraz...
Strategia content marketingowa nie ma prawa bytu bez influencer marketingu. Popularność osób w sieci i wpływ ich opinii na decyzje fanów ma ogromne znaczenie dla budowania świadomości o marce, a co za tym idzie – zwiększania wyników sprzedaży. Influencer czy mikroinfluencer? Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, a więc blogerzy i...
Promocja firmy w internecie wydaje się dziś być koniecznością, lecz z drugiej strony trudno wyobrazić sobie działalność danej marki bez działań offline, czyli bezpośrednio przy kliencie oraz z wykorzystaniem innego rodzaju mediów. Zatem warto zastanowić się czy lepiej promować swoją firmę offline czy online. Offline, to znaczy? Promowanie firmy w prawdziwym...
W reklamie liczy się treść, ale i sposób przekazu. Najbardziej chwytliwe hasło czy atrakcyjna prezentacja, na niewiele się zdadzą, gdy nie zostaną w odpowiedni sposób wyeksponowane. Przede wszystkim w roli elementów ekspozycyjnych czy różnych akcesoriów reklamowych, doskonale swoje funkcje spełnia płyta pleksi. Czym się charakteryzuje? Przezroczyste tworzywo sztuczne, które spotykane...
Pozycjonowanie nie musi być trudne! Choć dobrze jest oddać tę czynność w ręce profesjonalistów, to jednak istnieje wiele sposobów, by samodzielnie poprawić pozycję swojej strony w wyszukiwarce internetowej. Co można zrobić samodzielnie? Stwórz użyteczne i unikalne treści Pierwsza zasada dobrej strony to unikalne treści. Nigdy nie kopiuj czegoś, co znajduje...
W pierwszej połowie 2018 roku w skali globalnej sprzedano 693,5 mln smartfonów. Całkowite przychody wzrosły o 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i wyniosły 215,3 mld euro. Widoczny staje się trend wzrostowy w zakupach urządzeń premium, który przyczynił się do wzrostu średniej ceny sprzedaży o 4...
W pierwszej połowie 2018 roku globalna sprzedaż telewizorów osiągnęła wartość 45 mld euro. W głównej mierze przyczyniły się do tego mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. GfK prognozuje, iż w 2018 roku całkowita sprzedaż na rynku telewizorów w ujęciu ilościowym wyniesie 238 mln urządzeń, czyli o 2 proc....
Smart living, life hacking, smart shopping. Zaradność, z której jesteśmy znani na świecie, w obcym języku brzmi właśnie tak. Jak brzmi gospodarność i troska o środowisko? Zero Waste, jednak do tej nam jeszcze daleko. Według badania Federacji Banków Żywności w Polsce marnuje się blisko 9 mln ton jedzenia. Jednocześnie...
Międzynarodowa firma doradcza prezentuje wyniki raportu „MARKETBEAT Rynek magazynowy w Polsce – podsumowanie I połowy 2018 roku”. Pierwsze półrocze 2018 roku zakończyło się trzema rekordami na rynku nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce: Najwyższym wolumenem transakcji najmu odnotowanym w pierwszych 6 miesiącach roku (2,1 mln mkw.) Najniższym w historii wskaźnikiem...