Zarówno tablice reklamowe jak i banery to bardzo popularne nośniki reklam i treści o charakterze informacyjnym. Ze względu na swoją charakterystykę mają jednak nieco inne zastosowanie. Kiedy warto wybrać tablice reklamowe i czym odróżniają się od popularnych banerów? Czym są tablice reklamowe? Pod hasłem tablicy reklamowej kryje się dość obszerna gama...
Google Moja Firma jest bezpłatnym narzędziem Google, który służy do prezentacji najważniejszych informacji dot. działalności. Opisuje m.in. godziny jej funkcjonowania, oferowane usługi czy ceny. Sprawdź, jak pozycjonować wizytówkę w Google i dotrzeć do szerszego grona klientów! Na czym polega pozycjonowanie w Google Maps? Tak jak w przypadku stron internetowych, tak w...
Tiktok to aplikacja, która staje się coraz bardziej popularna. Jej użytkownicy to osoby w różnym wieku. Możesz tam natknąć się na różnorodną tematykę. Na Tik Toku pojawiają się treści naukowe, kulinarne, muzyczne, komediowe i wiele, wiele innych. Czas trwania wideo maksymalnie może wynosić 3 minuty. Pobranie tej aplikacji jest...
BTL to skrót z języka angielskiego, który oznacza „below the line”. Są to wszystkie media, za pomocą których przedsiębiorca przekazuje komunikat reklamowy. Działanie to, jest ukierunkowane na klienta indywidualnego, bez wykorzystania mediów masowych. BTL - jak działa? W ostatnich latach na popularności zyskały media masowe, a komunikacja z odbiorcami w tym...
Druk cyfrowy w dobie XXI wieku cieszy się bardzo dużą popularnością, gdyż pozwala on w szybkim czasie na zrealizowanie każdego zlecenia. Z pomocą tej techniki można wydrukować wizytówki, ulotki oraz reklamy w formie plakatów. Warto zauważyć, że taka forma stwarza duży wybór pod kątem rozpiętości formatów. W najwyższej jakości można...
Nie jest tajemnicą, że nad danym projektem, m.in. witryną internetową, pracuje wiele osób wykonujących zadania pasujące do danych działów. Lecz żeby całość trwała możliwie jak najkrócej, potrzeba nie tylko materiałów do wstawienia, ale także ułożonego harmonogramu. Nad pracami powinien czuwać lider, który co jakiś czas sprawdza postępy działań i...
Reklama dźwignią handlu, dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na inwestycję w spersonalizowane gadżety reklamowe. Są to produkty, których używamy na co dzień, jednak dodatkowo posiadają one logotyp twojej firmy. Jest to świetny sposób na wypromowanie przedsiębiorstwa, dotarcia do szerszego grona odbiorców, a także na ‘oswojenie’ ludzi z twoją...
Wiele osób uważa, że marketing internetowy wyparł tradycyjne narzędzia promujące oraz klasyczne kanały emisji. Brandy wciąż jednak korzystają z reklamy wewnętrznej, by zachęcić potencjalnych klientów do zakupu towaru oraz skorzystania z konkretnych usług. Treści indoorowe są łatwo zapamiętywane przez odbiorców, dzięki czemu ich skuteczność przekłada się na wyniki sprzedażowe firmy....
Reklama pomaga w dotarciu do nowych klientów. Może skutecznie rozwijać biznes i poszerzać zasięg jego działania. Jest jednak jeden warunek. Musi zostać dopasowana do rodzaju prowadzonej działalności oraz targetu firmy. Schemat ten działa podobnie w przypadku wielu branż, także przedsiębiorców świadczących usługi księgowe. Duża konkurencja biur rachunkowych sprawia, że...
Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego, że obecność w Internecie jest właściwie obowiązkowa do tego, by osiągnąć dziś sukces i mieć wysoką sprzedaż. W tym z kolei są pomocne agencje SEO, które przeprowadzają szereg działań, by pomóc firmom wypromować własny biznes. Wśród takich usług znajduje się...