Rynek e-commerce rozwija się bardzo szybko. Z roku na rok przybywa sklepów internetowych, mimo to wiele osób odnosi sukces w tej branży. Jednym z ważniejszych elementów, który zagwarantuje zainteresowanie klientów oraz zwiększenie sprzedaży jest oczywiście odpowiednia strategia promocji. W jakie formy reklamy warto zainwestować? Sklep online - reklama online Marketing sklepu internetowego...
Pozycjonowanie stron, czyli SEO, to inaczej mówiąc różnego rodzaju zabiegi marketingu internetowego, dzięki którym strona ma osiągać jak najlepsze wyniki w wyszukiwarce internetowej (Google). Pozycjonowanie ma również wpływ na rozpoznawalność firmy w internecie. Co ważne, nie należy mylić SEO z SEM, ponieważ to znacznie szersze zagadnienie, którego SEO jest jedną...
Rynek i badania na jego temat, a w konsekwencji otrzymanie wiedzy z nim związanej to szeroko pojęte zadania, jakie stawia się przed marketingiem. Opisywanie rynku i szukanie rozwiązań promocyjnych dla Twojej firmy może się różnić narzędziami – w świecie realnym czy w internecie. Jednak czy sam marketing rządzi się...
Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić - reklama jest z nami od wieków, swojej istoty nie zmieniając, a jedynie ewoluując w różne formy. Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić -...
Tradycyjne formy reklamy powoli odchodzą do lamusa. Obecnie aby liczyć się na rynku trzeba pomyśleć o skutecznej reklamie w w internecie. Jak zatem promować firmę w sieci? Celem każdego przedsiębiorcy jest maksymalizacja uzyskiwanych przychodów z prowadzonej działalności. W dobie dużej konkurencji możliwe jest to wyłącznie poprzez oferowanie konkurencyjnych cen oraz...
Strategia content marketingowa nie ma prawa bytu bez influencer marketingu. Popularność osób w sieci i wpływ ich opinii na decyzje fanów ma ogromne znaczenie dla budowania świadomości o marce, a co za tym idzie – zwiększania wyników sprzedaży. Influencer czy mikroinfluencer? Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, a więc blogerzy i...
Promocja firmy w internecie wydaje się dziś być koniecznością, lecz z drugiej strony trudno wyobrazić sobie działalność danej marki bez działań offline, czyli bezpośrednio przy kliencie oraz z wykorzystaniem innego rodzaju mediów. Zatem warto zastanowić się czy lepiej promować swoją firmę offline czy online. Offline, to znaczy? Promowanie firmy w prawdziwym...
W reklamie liczy się treść, ale i sposób przekazu. Najbardziej chwytliwe hasło czy atrakcyjna prezentacja, na niewiele się zdadzą, gdy nie zostaną w odpowiedni sposób wyeksponowane. Przede wszystkim w roli elementów ekspozycyjnych czy różnych akcesoriów reklamowych, doskonale swoje funkcje spełnia płyta pleksi. Czym się charakteryzuje? Przezroczyste tworzywo sztuczne, które spotykane...
Pozycjonowanie nie musi być trudne! Choć dobrze jest oddać tę czynność w ręce profesjonalistów, to jednak istnieje wiele sposobów, by samodzielnie poprawić pozycję swojej strony w wyszukiwarce internetowej. Co można zrobić samodzielnie? Stwórz użyteczne i unikalne treści Pierwsza zasada dobrej strony to unikalne treści. Nigdy nie kopiuj czegoś, co znajduje...
W pierwszej połowie 2018 roku w skali globalnej sprzedano 693,5 mln smartfonów. Całkowite przychody wzrosły o 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i wyniosły 215,3 mld euro. Widoczny staje się trend wzrostowy w zakupach urządzeń premium, który przyczynił się do wzrostu średniej ceny sprzedaży o 4...