Rynek e-commerce rozwija się bardzo szybko. Z roku na rok przybywa sklepów internetowych, mimo to wiele osób odnosi sukces w tej branży. Jednym z ważniejszych elementów, który zagwarantuje zainteresowanie klientów oraz zwiększenie sprzedaży jest oczywiście odpowiednia strategia promocji. W jakie formy reklamy warto zainwestować? Sklep online - reklama online Marketing sklepu internetowego...
W pierwszej połowie 2018 roku globalna sprzedaż telewizorów osiągnęła wartość 45 mld euro. W głównej mierze przyczyniły się do tego mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. GfK prognozuje, iż w 2018 roku całkowita sprzedaż na rynku telewizorów w ujęciu ilościowym wyniesie 238 mln urządzeń, czyli o 2 proc....
Działania prowadzone w sieci w celu wypromowania marki, usługi, produktu, miejsca czy wydarzenia mogą przyjmować rozmaitą formę. Część firm decyduje się na reklamę w mediach społecznościowych, inne stawiają na marketing szeptany i pozycjonowanie stron, dla jeszcze innych rozwiązaniem najlepszym wydaje się być kampania AdWords. Oczywiście możliwe jest również połączenie...
W pierwszej połowie 2018 roku w skali globalnej sprzedano 693,5 mln smartfonów. Całkowite przychody wzrosły o 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i wyniosły 215,3 mld euro. Widoczny staje się trend wzrostowy w zakupach urządzeń premium, który przyczynił się do wzrostu średniej ceny sprzedaży o 4...
Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego, że obecność w Internecie jest właściwie obowiązkowa do tego, by osiągnąć dziś sukces i mieć wysoką sprzedaż. W tym z kolei są pomocne agencje SEO, które przeprowadzają szereg działań, by pomóc firmom wypromować własny biznes. Wśród takich usług znajduje się...
Pozycjonowanie nie musi być trudne! Choć dobrze jest oddać tę czynność w ręce profesjonalistów, to jednak istnieje wiele sposobów, by samodzielnie poprawić pozycję swojej strony w wyszukiwarce internetowej. Co można zrobić samodzielnie? Stwórz użyteczne i unikalne treści Pierwsza zasada dobrej strony to unikalne treści. Nigdy nie kopiuj czegoś, co znajduje...
Reklama pomaga w dotarciu do nowych klientów. Może skutecznie rozwijać biznes i poszerzać zasięg jego działania. Jest jednak jeden warunek. Musi zostać dopasowana do rodzaju prowadzonej działalności oraz targetu firmy. Schemat ten działa podobnie w przypadku wielu branż, także przedsiębiorców świadczących usługi księgowe. Duża konkurencja biur rachunkowych sprawia, że...
W reklamie liczy się treść, ale i sposób przekazu. Najbardziej chwytliwe hasło czy atrakcyjna prezentacja, na niewiele się zdadzą, gdy nie zostaną w odpowiedni sposób wyeksponowane. Przede wszystkim w roli elementów ekspozycyjnych czy różnych akcesoriów reklamowych, doskonale swoje funkcje spełnia płyta pleksi. Czym się charakteryzuje? Przezroczyste tworzywo sztuczne, które spotykane...
Wiele osób uważa, że marketing internetowy wyparł tradycyjne narzędzia promujące oraz klasyczne kanały emisji. Brandy wciąż jednak korzystają z reklamy wewnętrznej, by zachęcić potencjalnych klientów do zakupu towaru oraz skorzystania z konkretnych usług. Treści indoorowe są łatwo zapamiętywane przez odbiorców, dzięki czemu ich skuteczność przekłada się na wyniki sprzedażowe firmy....
Promocja firmy w internecie wydaje się dziś być koniecznością, lecz z drugiej strony trudno wyobrazić sobie działalność danej marki bez działań offline, czyli bezpośrednio przy kliencie oraz z wykorzystaniem innego rodzaju mediów. Zatem warto zastanowić się czy lepiej promować swoją firmę offline czy online. Offline, to znaczy? Promowanie firmy w prawdziwym...