Płyta pleksi w zastosowaniach reklamowych

Płyta pleksi w zastosowaniach reklamowych

W reklamie liczy się treść, ale i sposób przekazu. Najbardziej chwytliwe hasło czy atrakcyjna prezentacja, na niewiele się zdadzą, gdy nie zostaną w odpowiedni sposób wyeksponowane. Przede wszystkim w roli elementów ekspozycyjnych czy różnych akcesoriów reklamowych, doskonale swoje funkcje spełnia płyta pleksi. Czym się charakteryzuje?

Przezroczyste tworzywo sztuczne, które spotykane jest pod nazwami szkła akrylowego i organicznego, pleksi czy metapleksi, zawiera w sobie główny składnik w postaci poli(metakrylanu metylu). Mamy do czynienia z tworzywem transparentnym, sztywnym i termoplastycznym. Płyta pleksi posiada dużą przezroczystość w zakresie światła widzialnego. Jest wysoce odporna na żółknięcie, dzięki niepoddawaniu się działaniom promieni ultrafioletowych. To ważny atut, ponieważ owocuje zachowaniem estetyki i trwałości barw, w ekspozycjach czy akcesoriach reklamowych.

Właściwości termoplastyczne oznaczają, że płyty z pleksi stają się bardzo łatwe w obróbce mechanicznej. Podlegają cięciu, wierceniu, frezowaniu, toczeniu, piaskowaniu, gwintowaniu, polerowaniu i gięciu na zimno. Nadają się także do grawerowania, przez co znacznie poszerzają się możliwości wykonania kreatywnej i atrakcyjnej wizualnie ekspozycji, gadżetu reklamowego i wszelkiego rodzaju akcesoriów. Nie gorzej sprawdzają się obrabiane termicznie, gięte na gorąco, termoformowane czy wygrzewane relaksacyjnie. Bez problemu płyty z pleksi można zgrzewać, spawać i kleić.

Płyty z pleksi górują nad innymi materiałami stosowanymi w akcesoriach i produktach reklamowych, ponieważ poza powszechnie dostępnymi bezbarwnymi, można je nabyć w ponad 50 kolorach podstawowych, podobnej liczbie rodzajów powierzchni, a ponadto dostępne są płyty specjalne.

Wysoka jakość, szeroka dostępność rozmiarów, kolorów, z dopasowaniem pozostałych parametrów, to oferta płyt pleksi firmy http://www.audioplex.pl/. Można liczyć nie tylko na wybór różnorodnych produktów, dopasowanych do potrzeb odbiorców, ale i wskazany sposób obróbki, dla uzyskania satysfakcjonujących efektów końcowych.