W pierwszej połowie 2018 roku globalna sprzedaż telewizorów osiągnęła wartość 45 mld euro. W głównej mierze przyczyniły się do tego mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. GfK prognozuje, iż w 2018 roku całkowita sprzedaż na rynku telewizorów w ujęciu ilościowym wyniesie 238 mln urządzeń, czyli o 2 proc....
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2018 roku globalny rynek dużego AGD zanotował wzrost o 3,5 proc. Według prognoz GfK całkowita sprzedaż na rynku w ciągu roku wyniesie 178 mld euro, co oznacza wzrost o 2,2 proc. wobec roku ubiegłego (przy założeniu stałego kursu euro). Główne czynniki kształtujące wzrost na...
Smart living, life hacking, smart shopping. Zaradność, z której jesteśmy znani na świecie, w obcym języku brzmi właśnie tak. Jak brzmi gospodarność i troska o środowisko? Zero Waste, jednak do tej nam jeszcze daleko. Według badania Federacji Banków Żywności w Polsce marnuje się blisko 9 mln ton jedzenia. Jednocześnie...
Sprzyja jej koniunktura, nawyki klientów, a od niedawna też zakaz handlu w niedzielę, mimo tego ryzyko nieotrzymania płatności z branży e-commerce rośnie. W pół roku, o niemal jedną czwartą zwiększyła się liczba firm posiadających problemy w rozliczeniach, a suma ich zaległości wzrosła do 126 mln zł – wynika z...
Matki pozwalają swoim pociechom samodzielnie wybierać ulubione przekąski. Chętniej sięgają po marki, które już znają i nie są otwarte na eksperymenty. Kupując dziecku słodycze, najczęściej chcą sprawić mu radość i okazać miłość. Każdy rodzic niejednokrotnie spotkał się z sytuacją, kiedy podczas zakupów dziecko poprosiło o coś słodkiego. Najczęściej ulegamy naszym...