Wydajność urządzeń, a także jakość indywidualnych doświadczeń konsumentów z ich markami, to dwa wymiary, które w największym stopniu wpływają na wzrost przychodów w segmencie komputerów osobistych PC, przede wszystkim w kategorii komputerów do gier i premium. Komputery z procesorami najwyższej klasy, rozbudowaną pamięcią RAM, pamięcią flash (SSD) i hybrydowymi...
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2018 roku globalny rynek dużego AGD zanotował wzrost o 3,5 proc. Według prognoz GfK całkowita sprzedaż na rynku w ciągu roku wyniesie 178 mld euro, co oznacza wzrost o 2,2 proc. wobec roku ubiegłego (przy założeniu stałego kursu euro). Główne czynniki kształtujące wzrost na...
W pierwszej połowie 2018 roku globalna sprzedaż telewizorów osiągnęła wartość 45 mld euro. W głównej mierze przyczyniły się do tego mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. GfK prognozuje, iż w 2018 roku całkowita sprzedaż na rynku telewizorów w ujęciu ilościowym wyniesie 238 mln urządzeń, czyli o 2 proc....
Popyt na małe urządzenia AGD nadal wzrasta. W okresie od stycznia do czerwca 2018 roku globalny rynek (z wyłączeniem Ameryki Północnej) wzrósł o 7 proc. i osiągnął wartość 21,8 mld euro (przy założeniu stałego kursu euro). Według prognoz GfK wzrost sprzedaży w całym roku 2018 wyniesie 8-9 proc. To...
W pierwszej połowie 2018 roku w skali globalnej sprzedano 693,5 mln smartfonów. Całkowite przychody wzrosły o 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i wyniosły 215,3 mld euro. Widoczny staje się trend wzrostowy w zakupach urządzeń premium, który przyczynił się do wzrostu średniej ceny sprzedaży o 4...
Smart TV to telewizory wyróżniające się wielofunkcyjnością, którą zapewnia im możliwość podłączenia do internetu. Dziś modele w tej technologii są powszechnie dostępne, a dzięki temu, że ich ceny są atrakcyjne, taki telewizor może mieć każdy. Czy jednak wszyscy będą go potrzebować? Telewizor a smart telewizor Tym, co odróżnia zwykły telewizor od...