Smart living, life hacking, smart shopping. Zaradność, z której jesteśmy znani na świecie, w obcym języku brzmi właśnie tak. Jak brzmi gospodarność i troska o środowisko? Zero Waste, jednak do tej nam jeszcze daleko. Według badania Federacji Banków Żywności w Polsce marnuje się blisko 9 mln ton jedzenia. Jednocześnie...
Pozycjonowanie stron, czyli SEO, to inaczej mówiąc różnego rodzaju zabiegi marketingu internetowego, dzięki którym strona ma osiągać jak najlepsze wyniki w wyszukiwarce internetowej (Google). Pozycjonowanie ma również wpływ na rozpoznawalność firmy w internecie. Co ważne, nie należy mylić SEO z SEM, ponieważ to znacznie szersze zagadnienie, którego SEO jest jedną...
Strategia content marketingowa nie ma prawa bytu bez influencer marketingu. Popularność osób w sieci i wpływ ich opinii na decyzje fanów ma ogromne znaczenie dla budowania świadomości o marce, a co za tym idzie – zwiększania wyników sprzedaży. Influencer czy mikroinfluencer? Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, a więc blogerzy i...
W pierwszej połowie 2018 roku globalna sprzedaż telewizorów osiągnęła wartość 45 mld euro. W głównej mierze przyczyniły się do tego mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. GfK prognozuje, iż w 2018 roku całkowita sprzedaż na rynku telewizorów w ujęciu ilościowym wyniesie 238 mln urządzeń, czyli o 2 proc....
Międzynarodowa firma doradcza prezentuje wyniki raportu „MARKETBEAT Rynek magazynowy w Polsce – podsumowanie I połowy 2018 roku”. Pierwsze półrocze 2018 roku zakończyło się trzema rekordami na rynku nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce: Najwyższym wolumenem transakcji najmu odnotowanym w pierwszych 6 miesiącach roku (2,1 mln mkw.) Najniższym w historii wskaźnikiem...
Rynek e-commerce rozwija się bardzo szybko. Z roku na rok przybywa sklepów internetowych, mimo to wiele osób odnosi sukces w tej branży. Jednym z ważniejszych elementów, który zagwarantuje zainteresowanie klientów oraz zwiększenie sprzedaży jest oczywiście odpowiednia strategia promocji. W jakie formy reklamy warto zainwestować? Sklep online - reklama online Marketing sklepu internetowego...
Rynek i badania na jego temat, a w konsekwencji otrzymanie wiedzy z nim związanej to szeroko pojęte zadania, jakie stawia się przed marketingiem. Opisywanie rynku i szukanie rozwiązań promocyjnych dla Twojej firmy może się różnić narzędziami – w świecie realnym czy w internecie. Jednak czy sam marketing rządzi się...
W pierwszej połowie 2018 roku w skali globalnej sprzedano 693,5 mln smartfonów. Całkowite przychody wzrosły o 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i wyniosły 215,3 mld euro. Widoczny staje się trend wzrostowy w zakupach urządzeń premium, który przyczynił się do wzrostu średniej ceny sprzedaży o 4...
Działania prowadzone w sieci w celu wypromowania marki, usługi, produktu, miejsca czy wydarzenia mogą przyjmować rozmaitą formę. Część firm decyduje się na reklamę w mediach społecznościowych, inne stawiają na marketing szeptany i pozycjonowanie stron, dla jeszcze innych rozwiązaniem najlepszym wydaje się być kampania AdWords. Oczywiście możliwe jest również połączenie...