Zarówno tablice reklamowe jak i banery to bardzo popularne nośniki reklam i treści o charakterze informacyjnym. Ze względu na swoją charakterystykę mają jednak nieco inne zastosowanie. Kiedy warto wybrać tablice reklamowe i czym odróżniają się od popularnych banerów? Czym są tablice reklamowe?
Promocja firmy w internecie wydaje się dziś być koniecznością, lecz z drugiej strony trudno wyobrazić sobie działalność danej marki bez działań offline, czyli bezpośrednio przy kliencie oraz z wykorzystaniem innego rodzaju mediów. Zatem warto zastanowić się czy lepiej promować swoją firmę offline czy online. Offline, to znaczy? Promowanie firmy w prawdziwym...
Wiele osób uważa, że marketing internetowy wyparł tradycyjne narzędzia promujące oraz klasyczne kanały emisji. Brandy wciąż jednak korzystają z reklamy wewnętrznej, by zachęcić potencjalnych klientów do zakupu towaru oraz skorzystania z konkretnych usług. Treści indoorowe są łatwo zapamiętywane przez odbiorców, dzięki czemu ich skuteczność przekłada się na wyniki sprzedażowe firmy....
Reklama dźwignią handlu, dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na inwestycję w spersonalizowane gadżety reklamowe. Są to produkty, których używamy na co dzień, jednak dodatkowo posiadają one logotyp twojej firmy. Jest to świetny sposób na wypromowanie przedsiębiorstwa, dotarcia do szerszego grona odbiorców, a także na ‘oswojenie’ ludzi z twoją...
Reklama pomaga w dotarciu do nowych klientów. Może skutecznie rozwijać biznes i poszerzać zasięg jego działania. Jest jednak jeden warunek. Musi zostać dopasowana do rodzaju prowadzonej działalności oraz targetu firmy. Schemat ten działa podobnie w przypadku wielu branż, także przedsiębiorców świadczących usługi księgowe. Duża konkurencja biur rachunkowych sprawia, że...
Międzynarodowa firma doradcza prezentuje wyniki raportu „MARKETBEAT Rynek magazynowy w Polsce – podsumowanie I połowy 2018 roku”. Pierwsze półrocze 2018 roku zakończyło się trzema rekordami na rynku nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce: Najwyższym wolumenem transakcji najmu odnotowanym w pierwszych 6 miesiącach roku (2,1 mln mkw.) Najniższym w historii wskaźnikiem...
Druk cyfrowy w dobie XXI wieku cieszy się bardzo dużą popularnością, gdyż pozwala on w szybkim czasie na zrealizowanie każdego zlecenia. Z pomocą tej techniki można wydrukować wizytówki, ulotki oraz reklamy w formie plakatów. Warto zauważyć, że taka forma stwarza duży wybór pod kątem rozpiętości formatów. W najwyższej jakości można...
Pozycjonowanie stron, czyli SEO, to inaczej mówiąc różnego rodzaju zabiegi marketingu internetowego, dzięki którym strona ma osiągać jak najlepsze wyniki w wyszukiwarce internetowej (Google). Pozycjonowanie ma również wpływ na rozpoznawalność firmy w internecie. Co ważne, nie należy mylić SEO z SEM, ponieważ to znacznie szersze zagadnienie, którego SEO jest jedną...
Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić - reklama jest z nami od wieków, swojej istoty nie zmieniając, a jedynie ewoluując w różne formy. Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić -...
Strategia content marketingowa nie ma prawa bytu bez influencer marketingu. Popularność osób w sieci i wpływ ich opinii na decyzje fanów ma ogromne znaczenie dla budowania świadomości o marce, a co za tym idzie – zwiększania wyników sprzedaży. Influencer czy mikroinfluencer? Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, a więc blogerzy i...