W pierwszej połowie 2018 roku globalna sprzedaż telewizorów osiągnęła wartość 45 mld euro. W głównej mierze przyczyniły się do tego mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. GfK prognozuje, iż w 2018 roku całkowita sprzedaż na rynku telewizorów w ujęciu ilościowym wyniesie 238 mln urządzeń, czyli o 2 proc....
Strategia content marketingowa nie ma prawa bytu bez influencer marketingu. Popularność osób w sieci i wpływ ich opinii na decyzje fanów ma ogromne znaczenie dla budowania świadomości o marce, a co za tym idzie – zwiększania wyników sprzedaży. Influencer czy mikroinfluencer? Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, a więc blogerzy i...
Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić - reklama jest z nami od wieków, swojej istoty nie zmieniając, a jedynie ewoluując w różne formy. Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić -...
Międzynarodowa firma doradcza prezentuje wyniki raportu „MARKETBEAT Rynek magazynowy w Polsce – podsumowanie I połowy 2018 roku”. Pierwsze półrocze 2018 roku zakończyło się trzema rekordami na rynku nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce: Najwyższym wolumenem transakcji najmu odnotowanym w pierwszych 6 miesiącach roku (2,1 mln mkw.) Najniższym w historii wskaźnikiem...
Promocja firmy w internecie wydaje się dziś być koniecznością, lecz z drugiej strony trudno wyobrazić sobie działalność danej marki bez działań offline, czyli bezpośrednio przy kliencie oraz z wykorzystaniem innego rodzaju mediów. Zatem warto zastanowić się czy lepiej promować swoją firmę offline czy online. Offline, to znaczy? Promowanie firmy w prawdziwym...
Pozycjonowanie nie musi być trudne! Choć dobrze jest oddać tę czynność w ręce profesjonalistów, to jednak istnieje wiele sposobów, by samodzielnie poprawić pozycję swojej strony w wyszukiwarce internetowej. Co można zrobić samodzielnie? Stwórz użyteczne i unikalne treści Pierwsza zasada dobrej strony to unikalne treści. Nigdy nie kopiuj czegoś, co znajduje...