Tradycyjne formy reklamy powoli odchodzą do lamusa. Obecnie aby liczyć się na rynku trzeba pomyśleć o skutecznej reklamie w w internecie. Jak zatem promować firmę w sieci? Celem każdego przedsiębiorcy jest maksymalizacja uzyskiwanych przychodów z prowadzonej działalności. W dobie dużej konkurencji możliwe jest to wyłącznie poprzez oferowanie konkurencyjnych cen oraz...
Smart living, life hacking, smart shopping. Zaradność, z której jesteśmy znani na świecie, w obcym języku brzmi właśnie tak. Jak brzmi gospodarność i troska o środowisko? Zero Waste, jednak do tej nam jeszcze daleko. Według badania Federacji Banków Żywności w Polsce marnuje się blisko 9 mln ton jedzenia. Jednocześnie...
Wiele osób uważa, że marketing internetowy wyparł tradycyjne narzędzia promujące oraz klasyczne kanały emisji. Brandy wciąż jednak korzystają z reklamy wewnętrznej, by zachęcić potencjalnych klientów do zakupu towaru oraz skorzystania z konkretnych usług. Treści indoorowe są łatwo zapamiętywane przez odbiorców, dzięki czemu ich skuteczność przekłada się na wyniki sprzedażowe firmy....
W pierwszej połowie 2018 roku globalna sprzedaż telewizorów osiągnęła wartość 45 mld euro. W głównej mierze przyczyniły się do tego mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. GfK prognozuje, iż w 2018 roku całkowita sprzedaż na rynku telewizorów w ujęciu ilościowym wyniesie 238 mln urządzeń, czyli o 2 proc....
Strategia content marketingowa nie ma prawa bytu bez influencer marketingu. Popularność osób w sieci i wpływ ich opinii na decyzje fanów ma ogromne znaczenie dla budowania świadomości o marce, a co za tym idzie – zwiększania wyników sprzedaży. Influencer czy mikroinfluencer? Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, a więc blogerzy i...
Działania prowadzone w sieci w celu wypromowania marki, usługi, produktu, miejsca czy wydarzenia mogą przyjmować rozmaitą formę. Część firm decyduje się na reklamę w mediach społecznościowych, inne stawiają na marketing szeptany i pozycjonowanie stron, dla jeszcze innych rozwiązaniem najlepszym wydaje się być kampania AdWords. Oczywiście możliwe jest również połączenie...
Nie jest tajemnicą, że nad danym projektem, m.in. witryną internetową, pracuje wiele osób wykonujących zadania pasujące do danych działów. Lecz żeby całość trwała możliwie jak najkrócej, potrzeba nie tylko materiałów do wstawienia, ale także ułożonego harmonogramu. Nad pracami powinien czuwać lider, który co jakiś czas sprawdza postępy działań i...
Pozycjonowanie nie musi być trudne! Choć dobrze jest oddać tę czynność w ręce profesjonalistów, to jednak istnieje wiele sposobów, by samodzielnie poprawić pozycję swojej strony w wyszukiwarce internetowej. Co można zrobić samodzielnie? Stwórz użyteczne i unikalne treści Pierwsza zasada dobrej strony to unikalne treści. Nigdy nie kopiuj czegoś, co znajduje...
Reklama pomaga w dotarciu do nowych klientów. Może skutecznie rozwijać biznes i poszerzać zasięg jego działania. Jest jednak jeden warunek. Musi zostać dopasowana do rodzaju prowadzonej działalności oraz targetu firmy. Schemat ten działa podobnie w przypadku wielu branż, także przedsiębiorców świadczących usługi księgowe. Duża konkurencja biur rachunkowych sprawia, że...
Rynek i badania na jego temat, a w konsekwencji otrzymanie wiedzy z nim związanej to szeroko pojęte zadania, jakie stawia się przed marketingiem. Opisywanie rynku i szukanie rozwiązań promocyjnych dla Twojej firmy może się różnić narzędziami – w świecie realnym czy w internecie. Jednak czy sam marketing rządzi się...