Rynek i badania na jego temat, a w konsekwencji otrzymanie wiedzy z nim związanej to szeroko pojęte zadania, jakie stawia się przed marketingiem. Opisywanie rynku i szukanie rozwiązań promocyjnych dla Twojej firmy może się różnić narzędziami – w świecie realnym czy w internecie. Jednak czy sam marketing rządzi się...
Międzynarodowa firma doradcza prezentuje wyniki raportu „MARKETBEAT Rynek magazynowy w Polsce – podsumowanie I połowy 2018 roku”. Pierwsze półrocze 2018 roku zakończyło się trzema rekordami na rynku nowoczesnej powierzchni magazynowej w Polsce: Najwyższym wolumenem transakcji najmu odnotowanym w pierwszych 6 miesiącach roku (2,1 mln mkw.) Najniższym w historii wskaźnikiem...
W pierwszej połowie 2018 roku w skali globalnej sprzedano 693,5 mln smartfonów. Całkowite przychody wzrosły o 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i wyniosły 215,3 mld euro. Widoczny staje się trend wzrostowy w zakupach urządzeń premium, który przyczynił się do wzrostu średniej ceny sprzedaży o 4...
Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić - reklama jest z nami od wieków, swojej istoty nie zmieniając, a jedynie ewoluując w różne formy. Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić -...
Rynek e-commerce rozwija się bardzo szybko. Z roku na rok przybywa sklepów internetowych, mimo to wiele osób odnosi sukces w tej branży. Jednym z ważniejszych elementów, który zagwarantuje zainteresowanie klientów oraz zwiększenie sprzedaży jest oczywiście odpowiednia strategia promocji. W jakie formy reklamy warto zainwestować? Sklep online - reklama online Marketing sklepu internetowego...
Działania prowadzone w sieci w celu wypromowania marki, usługi, produktu, miejsca czy wydarzenia mogą przyjmować rozmaitą formę. Część firm decyduje się na reklamę w mediach społecznościowych, inne stawiają na marketing szeptany i pozycjonowanie stron, dla jeszcze innych rozwiązaniem najlepszym wydaje się być kampania AdWords. Oczywiście możliwe jest również połączenie...
Wiele osób uważa, że marketing internetowy wyparł tradycyjne narzędzia promujące oraz klasyczne kanały emisji. Brandy wciąż jednak korzystają z reklamy wewnętrznej, by zachęcić potencjalnych klientów do zakupu towaru oraz skorzystania z konkretnych usług. Treści indoorowe są łatwo zapamiętywane przez odbiorców, dzięki czemu ich skuteczność przekłada się na wyniki sprzedażowe firmy....
Reklama dźwignią handlu, dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na inwestycję w spersonalizowane gadżety reklamowe. Są to produkty, których używamy na co dzień, jednak dodatkowo posiadają one logotyp twojej firmy. Jest to świetny sposób na wypromowanie przedsiębiorstwa, dotarcia do szerszego grona odbiorców, a także na ‘oswojenie’ ludzi z twoją...
Smart living, life hacking, smart shopping. Zaradność, z której jesteśmy znani na świecie, w obcym języku brzmi właśnie tak. Jak brzmi gospodarność i troska o środowisko? Zero Waste, jednak do tej nam jeszcze daleko. Według badania Federacji Banków Żywności w Polsce marnuje się blisko 9 mln ton jedzenia. Jednocześnie...
Tradycyjne formy reklamy powoli odchodzą do lamusa. Obecnie aby liczyć się na rynku trzeba pomyśleć o skutecznej reklamie w w internecie. Jak zatem promować firmę w sieci? Celem każdego przedsiębiorcy jest maksymalizacja uzyskiwanych przychodów z prowadzonej działalności. W dobie dużej konkurencji możliwe jest to wyłącznie poprzez oferowanie konkurencyjnych cen oraz...