Nie jest tajemnicą, że nad danym projektem, m.in. witryną internetową, pracuje wiele osób wykonujących zadania pasujące do danych działów. Lecz żeby całość trwała możliwie jak najkrócej, potrzeba nie tylko materiałów do wstawienia, ale także ułożonego harmonogramu. Nad pracami powinien czuwać lider, który co jakiś czas sprawdza postępy działań i...
Reklama dźwignią handlu, dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na inwestycję w spersonalizowane gadżety reklamowe. Są to produkty, których używamy na co dzień, jednak dodatkowo posiadają one logotyp twojej firmy. Jest to świetny sposób na wypromowanie przedsiębiorstwa, dotarcia do szerszego grona odbiorców, a także na ‘oswojenie’ ludzi z twoją...
Wiele osób uważa, że marketing internetowy wyparł tradycyjne narzędzia promujące oraz klasyczne kanały emisji. Brandy wciąż jednak korzystają z reklamy wewnętrznej, by zachęcić potencjalnych klientów do zakupu towaru oraz skorzystania z konkretnych usług. Treści indoorowe są łatwo zapamiętywane przez odbiorców, dzięki czemu ich skuteczność przekłada się na wyniki sprzedażowe firmy....
Reklama pomaga w dotarciu do nowych klientów. Może skutecznie rozwijać biznes i poszerzać zasięg jego działania. Jest jednak jeden warunek. Musi zostać dopasowana do rodzaju prowadzonej działalności oraz targetu firmy. Schemat ten działa podobnie w przypadku wielu branż, także przedsiębiorców świadczących usługi księgowe. Duża konkurencja biur rachunkowych sprawia, że...
Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego, że obecność w Internecie jest właściwie obowiązkowa do tego, by osiągnąć dziś sukces i mieć wysoką sprzedaż. W tym z kolei są pomocne agencje SEO, które przeprowadzają szereg działań, by pomóc firmom wypromować własny biznes. Wśród takich usług znajduje się...
Działania prowadzone w sieci w celu wypromowania marki, usługi, produktu, miejsca czy wydarzenia mogą przyjmować rozmaitą formę. Część firm decyduje się na reklamę w mediach społecznościowych, inne stawiają na marketing szeptany i pozycjonowanie stron, dla jeszcze innych rozwiązaniem najlepszym wydaje się być kampania AdWords. Oczywiście możliwe jest również połączenie...
Rynek e-commerce rozwija się bardzo szybko. Z roku na rok przybywa sklepów internetowych, mimo to wiele osób odnosi sukces w tej branży. Jednym z ważniejszych elementów, który zagwarantuje zainteresowanie klientów oraz zwiększenie sprzedaży jest oczywiście odpowiednia strategia promocji. W jakie formy reklamy warto zainwestować? Sklep online - reklama online Marketing sklepu internetowego...
Pozycjonowanie stron, czyli SEO, to inaczej mówiąc różnego rodzaju zabiegi marketingu internetowego, dzięki którym strona ma osiągać jak najlepsze wyniki w wyszukiwarce internetowej (Google). Pozycjonowanie ma również wpływ na rozpoznawalność firmy w internecie. Co ważne, nie należy mylić SEO z SEM, ponieważ to znacznie szersze zagadnienie, którego SEO jest jedną...
Rynek i badania na jego temat, a w konsekwencji otrzymanie wiedzy z nim związanej to szeroko pojęte zadania, jakie stawia się przed marketingiem. Opisywanie rynku i szukanie rozwiązań promocyjnych dla Twojej firmy może się różnić narzędziami – w świecie realnym czy w internecie. Jednak czy sam marketing rządzi się...
Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić - reklama jest z nami od wieków, swojej istoty nie zmieniając, a jedynie ewoluując w różne formy. Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić -...