5 wskazówek, jak stworzyć strategię Digital Signage dla hotelu

Po covidowej zapaści branży turystycznej trzeba dołożyć wszelkich starań, by odzyskać gości w hotelach. Należy przypomnieć o sobie, zaskoczyć turystów tak, żeby bez wątpliwości zdecydowali się wybrać właśnie nasz hotel na wymarzone spędzenie wolnego czasu.

Przygotuj strategię marketingową

Jeśli dysponujesz platformą Digital Signage oraz ekranami, kioskami albo totemami reklamowymi, to właściwie masz już wszystko, by Twoja oferta przebiła się wśród konkurencyjnych hoteli i dotarła do gości. Pokaż im, że spędzając wolny czas u Ciebie, spełnią swoje marzenia o udanym wypoczynku.

  • Nawet jeśli dziś coraz chętniej szukamy i rezerwujemy miejsca w hotelach przez Internet, to nadal pozostają turyści, którzy na własne oczy chcą się przekonać, w jakich warunkach będą mieszkać. Pozwól im na to. Nie tylko przez obejrzenie budynku, ale niech Twoją ofertę zobaczą na totemie reklamowym przed wejściem.
  • Totemy reklamowe na zewnątrz i wewnątrz hoteli pozwalają zorientować się w dostępności wolnych miejsc, cen, dodatkowych usług bezpłatnych i za dodatkową opłatą, pozwolą zwiedzić wirtualnie pokoje i wybrać najlepszy. 
  • Pochwal się tradycją prowadzenia hotelu, jego walorami, szczególnym położeniem, dostępem do spa, siłowni czy restauracją. 
  • Dla gości, którzy już u Ciebie nocują, przydatne mogą okazać się interaktywne kioski, dzięki którym goście dowiedzą się o lokalnych atrakcjach, transporcie publicznym, szlakach turystycznych i miejscach wartych zwiedzenia, a nawet o pogodzie.
  • Przygotuj ważne informacje, na przykład pory śniadań, godziny otwarcia i warunków korzystania z sauny. Wszystkie one dostarczą gościom niezbędnych danych, nie angażując personelu hotele.

Jak maksymalnie wykorzystać Digital Signage?

Tworząc strategię dla hotelu, a następnie wprowadzając ją do realizacji, użyj wszystkich możliwości systemu Digital Signage. Pamiętaj, aby Twoja oferta była zróżnicowana i prezentowana w atrakcyjny sposób. Dzięki platformie stworzenie multimedialnych reklam oferty zajmuje tylko kilka minut nawet nieprofesjonalnym pracownikom. Wszystkie dane, które potrzebne są do stworzenia reklamy będą przechowywane w bazie danych, nie ma więc potrzeby ciągłego aktualizowania i wgrywania najbardziej potrzebnych informacji. Każde bieżące zmiany można natomiast w dowolnym czasie i miejscu wprowadzać bez wpływu na pozostałe części contentu. 

Niezawodność, profesjonalizm, atrakcyjność to sprawdzone atrybuty każdej strategii. Z Digital Signageto już dziecinnie proste.