Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić – reklama jest z nami od wieków, swojej istoty nie zmieniając, a jedynie ewoluując w różne formy.
Reklama jest dźwignią handlu. Jest to swojego rodzaju slogan propagandowy i nie ma się czemu dziwić – reklama jest z nami od wieków, swojej istoty nie zmieniając, a jedynie ewoluując w różne formy.
Billboard jest jedna z nich, zaliczanych do reklam zewnętrznych. To właśnie on przykuwa największe zainteresowanie i na najdłużej przyciąga wzrok, a co za tym idzie – najmocniej zapisuje się w głowie, co w ostateczności ma wpływ przy wyborze danego produktu, czy usług, a o to finalnie chodzi. Odpowiednia lokalizacja reklamy jest kluczowym elementem sukcesu, jaki może odnieść. Bezsprzecznie należy dobrze się nad tym zastanowić.
Więcej, znaczy lepiej?
Absolutnie nie, lepiej znaczy mniej a w punkt. Punkt na który składa się tematyka reklamy i grono odbiorców, gwarantujący sukces i zyski.
W przypadku reklamowania w Poznaniu atrakcji turystycznych, najlepszą lokalizacją będą trasy wylotowe i wlotowe do Poznania, okolice rynku, zabytków miasta, wszakże są to miejsce wręcz oblegane przez turystów i właśnie tam istnieją najwyższe szanse, że reklama będzie miała głośny odzew. Jeśli nasza reklama dotyczy konkretnej grupy społecznej, przykładowo ogrodników, należałoby zastanowić się nad okolicami ulicy Zawady, Ogrodu Botanicznego czy Akademii Rolniczej.
Tradycyjnie reklamy branż odzieżowych najpewniej zadomowią się w okolicy centrum handlowych, takich jak Avenida czy stale rozwijająca się Posnania, a także w miejscu adekwatnym do kategorii wiekowej domniemanych klientów – jeśli skupiamy się na produktach młodzieżowych; szkoły, miejsca rozrywkowe, kina. Jeśli zależy nam na dorosłych nabywcach; biurowce i większe skupiska firm, a także osiedla i obszary mieszkalne.
Istnieją pewniaki?
Oczywiście, że tak. Istnieją miejsca, w których bywają wszyscy, takie jak przystanki komunikacji miejskiej, a także miejsca, od których informacja rozciąga się na całą ulicę Bukowska, będącą najdłuższa ulicą miasta, czyli Głogowska 14 pod której organizowane są Międzynarodowe Targi Poznańskie, znane na całą Polskę. Znajomość topografii miasta to jedno, konsekwentne podejście do tematu i konkretyzm to klucz, wszędzie.
Gdzie szukać billboardów reklamowych w Poznaniu?
Więcej informacji, jak i możliwość zamówienia billboardów, znajduje się pod adresem: https://www.znajdzreklame.pl/billboardy/poznan