Pozycjonowanie stron, czyli SEO, to inaczej mówiąc różnego rodzaju zabiegi marketingu internetowego, dzięki którym strona ma osiągać jak najlepsze wyniki w wyszukiwarce internetowej (Google).
Pozycjonowanie ma również wpływ na rozpoznawalność firmy w internecie. Co ważne, nie należy mylić SEO z SEM, ponieważ to znacznie szersze zagadnienie, którego SEO jest jedną z części. Drugą jest reklama Google Ads.
Korzyści płynące z pozycjonowania stron internetowych
Polacy korzystają w znacznej większości z wyszukiwarki Google i dlatego to właśnie pod kątem jej wyników wyszukiwania wykonuje się pozycjonowanie. Podstawą pozycjonowania witryn jest to, żeby znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania dla kluczowych fraz danej działalności.
Przede wszystkim, dzięki właściwie przeprowadzonemu pozycjonowaniu wzrasta zainteresowanie stroną u potencjalnych klientów, a co za tym idzie – wzrasta również zainteresowanie naszymi produktami czy usługami. Wielu internautów uważa, że wysoka pozycja w wyszukiwarce świadczy o wysokiej jakości oferty firmy. Pozycjonowanie zapewnia także ciągłą reklamę oraz dotarcie do klienta, który w danej chwili poszukuje właśnie produktów czy usług z naszej branży.
Korzystać z usług specjalisty SEO może w zasadzie każdy, nie ma tutaj znaczenia branża, jaką się zajmujemy. Warto zainwestować w pozycjonowanie strony, ponieważ bezpośrednio przekłada się to na zwiększenie liczby klientów i zarobek. Na stronie https://famatech.pl/ znajdziesz najlepszych fachowców i pomoc w pozycjonowaniu swojej strony internetowej.
Jak działa wyszukiwarka?
Wyszukiwarka odpowiada na zapytanie, jakie zostało wpisane, bardzo ważna jest tutaj precyzja słów. Wyniki wyszukiwania zależą również od naszej lokalizacji, która jest wyszukiwana automatycznie. Ważne, żeby określić, jaki typ pozycjonowania nas interesuje: lokalne, czyli skierowane do osób na określonym obszarze albo globalne – na zdecydowanie większy, np. cały kraj. Wyniki wyszukiwania podzielić można także na płatne (sponsorowane), te które mają uruchomioną kampanię reklamową Google Ads. Drugi rodzaj to wyniki naturalne, czyli najlepiej odpowiadające na wpisaną frazę.
Tekst został napisany dla Famatech.